اسباب جمع داری و کاری نمی‌کنی؟!

بدترین احوالی که در این روزها تجربه می‌کنم، امیدواری از فرط ناامیدی است.

و این واقعاً یکی از وحشتناک‌ترین حالاتی است که یک انسان می‌تواند داشته باشد.

 

یعنی دیگه راهی جز تحمل و امید نیست.

نظرات 10 + ارسال نظر
چشمه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://www.chekmat.blogfa.com

اینا که گفتی (تو کامنت های وبلاگم) یعنی چی؟؟ فحشند؟ تعریفن؟ دعان؟؟

ورونیکا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ق.ظ http://veronika.blogsky.com

تحمل و امید و صبر و انتظار و اما و اگر و ....
اینا وحشتناکترین واژه ها می تونن باشن واسه لحظه های امیدواری از فرط نا امیدی .
تجربه کردم به وفور چنین لحظه هایی رو .
از ته دل آرزو می کم که خیلی زود آثار این لحظه ها از تو زندگیتون محو بشه ...
تعبیرتون خیلی جالب بود . امیدواری از فرط ناامیدی !

غریبه شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ق.ظ

سلام آقا هادی .......
تو که دوباره داری شیطونی می کنی..........
انتظار داشتم که حداقل یه خورده به حرفهام فکر کنی...
من آدم بیکاری نیستم که بخوام سربه سرت بذارم.......
خدا میدونه دوست دارم که بهت تذکر می دم.......مواظب کارات باش.....یه وقت می بینی همه چی تموم شده و باید پای میز محاکمه کسی بشینی که خودش هم شاهده و هم حاکم.........خیلی مواظب باش............

هادی (نویسنده وبلاگ) شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 05:37 ب.ظ http://7thday.blogsky.com

سلام (دوستم) غریبه.
عزیز دل من، من توی اون پستی که تذکرهایی داده بودی در پاسخ، مطالبی را ذکر کردم و ازتون راهنمایی خواستم که متأسفانه جوابی از شما نداشتم! این را به حساب سیستم بلاگ اسکای می‌ذارم که کامنت‌های نویسنده وبلاگ را در کانتر حساب نمی‌کنه و شاید شما با مراجعه به وبلاگ تصور کردین من جوابی به آن نداده‌ام. اما الان مثل یه خواننده وبلاگ کامنت گذاشتم تا بلکه به کامنت‌دونی یه سری بزنین و از اظهار نظر من مطلع شوید. عیناً همان نوشته‌ای را که قبلاً هم نوشته بودم برای شما در ذیل کپی و پیست کردم. بازم از مهربانیت ممنون هستم و منتظر راهنمایی:

سلام. از اونجایی که غریبه‌ها به وبلاگ من نمی‌یان و همیشه برای کسایی که خیرخواه‌ام بودند، چه درست فکر کردن و چه غلط، احترام فوق‌العاده‌ای قائل بوده‌ام باید بگم، دوست من خیلی ممنون می‌شم که اگر می‌خواهی کمکی به من کنی (که مشتاقانه آن را پذیرا هستم) به هر طریق ممکن مشکلی که به‌نظرت آمده را برایم بگویی تا بدانم کدام نوشته‌ام این تلقی را در تو به وجود آورده است. خیلی برایم مهم است که از گناهی بزرگ که از آن غافلم و اینقدر بد است که نظر شما را هم به خود جلب کرده، دست بردارم. باز هم مرسی و امیدوارم توی جامعه همه مثل شما برای هم خیرخواه باشند. منتظر راهنمایی‌ت هستم...

ورونیکا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ

آپ نکردی هنوز که ؟!!!

همین الان رسیدم خونه و البته خیلی‌ام خستم.
ایشالا امشب آپ می‌کنم.

فاطمه یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:33 ق.ظ http://www.badbaz.blogfa.com/

سلام
زیارت قبول ...
با زحمت های ما ؟
ان شاالله قسمت بشه اردوی مدینه و مکه ...

سلام. زیارت شما هم قبول باشه.
نه بابا این چه حرفیه! اینطوری باشه که شما خیلی خیلی بیشتر زحمت کشیدین.
انشاء الله که همه بچه‌ها با هم بریم...

چکاوک یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:58 ب.ظ

چراااااااااااااا آآآآپ نمی کنی؟؟

جواد یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام
چطوری دکتر؟!!
آقا بزرگواری این حرفا چیه؟
شرمنده می کنی. خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثل تو پیدا کردم.
ان شاالله قسمت بشه باهم بریم آنتالیاD:

یا علی مدد است

غریبه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:40 ق.ظ

سلام
به چیزی که مال تو نیست ......نمی گم گیر نده.......حتی توجه نکن.......
نگاهت دنبال مال مردمه.......
امیدوارم همین کافی باشه

غریبه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ

باز هم سلام
میشه یه خورده از خودت برام بنویسی!
این که این روزها چه کار می کنی؟
کلا چه کاره هستی؟
شوخی هم نکن.
دقیق و کامل بنویس.
می خوام ببینم شاید من اشتباه می کنم.
منتظرم.

غریبه جان. یه چیزی واسه من داره روشن می‌شه! اینکه یا این ماجرا و برنامه‌ها حکم دوربین مخفی و سرکارگذاری را داره یا اینکه شما (با عرض پوزش) ول معطلی و حداقل راجع به من هیچ چیز هیچ چیز نمی‌دونی. شرق را گرفتی و غرب را زدی! متأسفانه باید بگم که دوست خوبم بدجوری در اشتباهی یه بار بیا با هم بریم بیرون حرفات را بهم بزن و با من هم بیشتر آشنا شو.
وبلاگ من جای این حرفا نیست ولی اگه تو مایلی یه ایمیل مندراوردی برام بذار تا با هم به‌طور خصوصی در ارتباط باشیم.
بازم سعی می‌کنم حسن ظن داشته باشم رفیق ولی الکی در پوستین خلق نیفت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد