بی‌نهایت زیبایی مهدی من تو کجایی

مهدی جان،‌ ای غایت آرزوی من، میلادت مبارک.

 

میلادت مبارک ای عزیزتر از جان 

 

چه انتظار عجیبی!

                                تو بین منتظران هم، عزیز من چه غریبی!

عجیب‌تر که چه آسان نبودنت شده عادت

                چه بی‌خیال نشستیم، نه کوششی نه وفایی

                                                فقط نشسته و گفتیم خدا کند که بیایی...

 

 

امشب بسیار بسیار قشنگ بود. دارم از بغض خفه می‌شم. نمی‌تونم چیزی بگم فقط اگه دوست داشتین برین این پست قدیمی را با عنوان "خدا کند که بیایی"؛ نوشته سید مهدی شجاعی بخونین. من که از خوندنش لذت بردم. یه نوشته دیگه هم از این نویسنده اینجاست که اونم زیباست.و بیاین همه امشب بشینیم و یه کمی فکر کنیم. همین و بس.

نظرات 10 + ارسال نظر
ذات اقدس همایونی پنج‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام
عید شما هم مبارک ...

حمیده شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ب.ظ

خوندمش قشنگ بود

حمیده شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ

جریمه ات را کی می دی؟

مریم یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:44 ب.ظ

جریمه چی؟ اگه خوراکی و پیتزا ایناست منم هستم:دی

م. پسرخاله جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:51 ق.ظ

سلام
بخت برما اگر رونماید ...
گیرم این جمعه آقا بیاید ..!!!
عاقلان دانند

نیک جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ق.ظ

سلام هادی جان

عیدت تو هم با اینکه موعدش گذشته مبارک.
خوشحال شدم از این سبک نوشتت. من که امسال اینقدر بی توفیق بودم نتونستم برا امام زمان بنویسم!

مسافر جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ http://different-minds.blogfa.com/

سلام هادی جون
کجایی عزیزم؟
پیدات نیست. بابا پاشو.
یا علی
فعلا

ذات اقدس همایونی سه‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ق.ظ

چرا این جا از رونق و اعتبار افتاده طبیب باشی؟

ذات اقدس همایونی جمعه 20 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت
عید شما مبارک!

بابک چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:43 ب.ظ

به لینک من بیا و ثبت نام کن و لینکی که به ایمیلت فرستاده می شد را منتشر کن خیرشا می بینی
http://www.ptsu.net/?ref=babak23

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد