آغاز سال ۱۳۸۶ هجری شمسی بر همه مبارک باد

سال نو مبارک

 

 

سلامٌ عَلیٰ نوحٍ فِی العالَمین

سلامٌ عَلیٰ اِبراهیم

سلامٌ عَلیٰ موسیٰ و هارون

سلامٌ عَلیٰ آلِ یاسین

سلامٌ عَلَیکُم طِبْتُم فَادْخُلوها خالِدین

سلامٌ قولاً مِن رَبِ الرّحیم

سلامٌ هِیَ حَتی مَطْلَعِ الفَجر

 

 

یا مُقَلِبَ القُلوبِ وَ الأبَْصار یا مُدَبِرَ الْلیلِ وَ النَهار یا مُحَوِلَ الحُولِ وَ الأحْوال حَوِلْ حالِنا اِلیٰ أَحْسَنِ الْحال

نظرات 13 + ارسال نظر
ورونیکا چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ http://veronika.blogsky.com

خنده ات از ته دل
گریه ات از سر شوق
هر غروبت دلشاد

سال نو رو از صمیم ققلب بهت تبریک می گم . و بهترین ها رو برات آرزو می کنم .

جواد چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ق.ظ http://www.4baagh.blogfa.com/

سلام
اللهم اجعل محیای محیا محمد و آل محمد و مماتی ممات محمد و آل محمد

هادی جان سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم امسال آره دیگه و اینا... D:

یا علی مدد است

چکاوک چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ب.ظ

سال نو شما هم مبارک:-) سال خوبی رو پر شادی و سلامتی برات آرزو می کنم.

مسافر چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام
عکست قشنگه اما بعد از اون همه ... آخرش هم مطلبت ...
لحظه ی تحویل برات دعا کردم: ایشالاه همون سالی باشه که منتظرش بودی.
فعلا

م . پسرخاله شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام
سال نو مبارکه دیگه و اینا ....انشا اله که خبر هائی هست
منتظرت هستم
عاقلان دانند

سیاوش شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:48 ب.ظ

سلام
همون طور که پشت تلفن گفتم امیدوارم سال خوبی داشته باشی. عیدت هم مبارک.
فراتر از حد درک و فهم من می نویسی. فسفر می خواد خوندنش.
من اگر کامنت نمی گذارم دلیلش سرعت معرکه اینترنتمه. نه چیز دیگه
همتونو دوست دارم. می خوامتون. مرسی

حمیده یکشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.saniyeh.blogfa.com/

سلام سال نو مبارک با این دعا
امیدوارم در این سال در جایی بایستید که با خورشید تنها یک قدم فاصله داشته باشید..........و با لحظاتی پر از نور و زیبایی...........

ذات اقدس همایونی چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

سال نو مبارک ...
حضرت آقای بدرالسلطنه طبیب باشی! آپ فرمایید!

چشمه چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:46 ب.ظ http://www.chekmat.blogfa.com

آقا سال نوتون مبارک... ایشاالله امسال سال بختتون باشه...

چکاوک چهارشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ب.ظ

اینجانب به شما باید بگم زووووووووووووووووووووووووووددددد آپ کننننننننننننننننننننننننننننننن.

مسافر جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام عزیزم
به قول سنا متاسفانه زنده‌ای!!! ;) پس چرا نمی‌آپی؟!
ببین به‌خدا به‌خاطر کتابت نه روم می‌شه بهت اس‌ام‌اس بزنم نا زنگ :(
ولی باور کن خیلی دنبالش گشتم. و باز هم می‌گردم. گم نشده ها! مطمئن باش.
دوست دارم.
فعلا

جواد جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام آقا هادی گل
شما بزرگواری
------------------
در مورد اون مطلب فکر کنم در کل با هم همعقیده باشیم ولی من نظرم اینه که این معضل خودش معلول علت های دیگه اس و این کارا ممکنه ثمر بخش باشه ولی حکم مسکن داره و اثرش خیلی کم و کوتاهه. جای بحث داره...

یا علی مدد است

مهدی شیخ شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.4baagh.blogfa.com

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته...
یا علی مددی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد