... زنده می‌مونه، تنها ...

 

 

  

 

انسانِ تنهای تنها، زنده می‌مونه!

انسان ناامید زنده می‌مونه!

.

.

.

انسان ... زنده می‌مونه!

انسانی زنده نمی‌مونه که خودش را از دست داده باشه.

 

 

Do you know who a believer is?

نظرات 20 + ارسال نظر
رضا نقی زاده دوشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

سلام دوست عزیز از تمام مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
با وجود تعداد بازدید کننده های وبلاگتان احساس می کنم فقط شما می توانید بهترین و بزرگترین کمک را به من و خودتان کنید یا حداقل وبلاک من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوچه چشمی هم به ما کنند
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

آزاده سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:22 ق.ظ http://yas-sefid-17.blogsky.com/

هر انسانی که نفس بکشه زنده می مونه...
انسان با عشق،امید و پشتکار نفس می کشه...
......................................
عاشق ، جاری و شاد باشی تا ستاره.

درود بر شما :)

نیک سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام
حالا تو خودت زنده می مونی؟ امیدی هست بهت؟ P:

سلام نیک عزیز. چقدر خوشحال شدم اینجا دیدمت.
آدم وقتی راه زنده نبودن را بلد باشه اونوقت به احتمال قوی می تونه زنده بمونه.

چشمه سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.chekmat.blogfa.com

اینا که گفتی یعنی چه؟!

هذیونه زیاد خودت را اذیت نکن!

چکاوک چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:20 ق.ظ

بنده با نوشته های شما بسی حال می کنم. همیشه به فکر فرو می رم به طوری که فی البداهه اصلا نمی تونم نظر بدم.
خوشمان آمد. این موفقیت را به شما تبریک عرض می کنم.

ما چاکراتیم.

جواد چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام دکتر
در مورد اون مطلب باید بگم که نه من اینجوری فکر نمی کنم.
من فکر می کنم اندازه ی رابطه مهمه نه داشتن و یا نداشتن اون. و اینکه معیارها و عرف جامعه ی اونا با جامعه ی ما فرق داره ولی از دیدگاه یه مسلمون و یه نوجوان جالب بود اون مطلب. ولی در کل همچین بی راه هم نگفته.
نظرات رو برای همین تاییدی کردم. اگه حرف سانسوری داری بزن تاییدش نمی کنم.D:
در ضمن دلشون بخواد تو رو. (:

یا علی مدد است

جواد چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

در مورد مطلبت باید بگم زنده موندن با زندگی کردن فرق داره الان در ظاهر خیلی آدما زنده ان ولی مرده ی متحرکی بیش نیستند. زنده موندن و نفس کشیدن با حضور داشتن و موثر بودن و پویا بودن فرق داره.
----------------------
یه جایی گفته بودی: اگه به زبان شیرین اصفهانی بپردازی کلی مشتری داری اونم از نوع پر و پا قرصش.
ما قبلن این کار رو کردیم
http://www.4baagh.blogfa.com/cat-3.aspx

یا علی مدد است

من دقیقاً منظورم زنده بودن هستش نه زندگی کردن.
----------------------------------------------------------
آره خوندم. خیلی با حال بود. ولی فکر کنم این میم پسرخاله عزیز می تونست کاملتر بنویسه!

فاطمه چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://badbaz.blogfa.com/

به به ! میرزا هادی خان بدر السلطنه طبیب باشی! ... راه گم کردید قربان؟ ... دیگر در حیات و مماتتان شک داشتیم! ... به راپورتچیان دستور دادیم تا آمارتان را در بیاورند که پدر سوخته های مفت خور توانستند ... فقط بلند خزانه ما را غارت کنن ...
در مورد مطلب این پست به شدت با جواد موافقم ... البته استثناْ ...

سلام. شکر خدا هنوز زنده ام.
من دقیقاً منظورم زنده بودن هستش نه زندگی کردن.

مهدی شیخ پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:31 ق.ظ http://www.4baagh.blogfa.com

سلام
همه ی اینا بسته به اینه که زنده بودن (موندن) رو به چی بدونی!
یا علی مددی

مهدی جون. در این نوشته زیاد عرفان قاچ نزدم. منظورم همون نفس کشیدنه.

چشمه پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:25 ب.ظ http://www.chekmat.blogfa.com

اگه تو رو بخوام بنویسم می نویسم: پایه!
شام هم چشم! شوما دعا کنید ما اوضاعمون روبراه شه... شام رو چشم!
اون آدم باحاله هم احسان بوده! (البته این با باحال بودن افشیم منافات نداره!)

مرسی که اومدی و گفتی وگرنه داداش سیا ضایع می‌شد!

مسافر پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ب.ظ

سلام
چه طوری؟
تو که به پونه گفته بودی که انگلیسی بیلمیره؟!!!
فعلا

شوخی بود بابا. اینقدرش را که حالیمونه!

م . پسرخاله پنج‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ

سلام
حبل المتین به روز است
عاقلان دانند

ورونیکا شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://veronika.blogsky.com

انسان با علامت سوال های مبهم بی شمار هم زنده می مونه!
انسان بی عشق هم زنده می مونه ....

آره.
به نظر من فقط با همون یه چیز کارش تمومه.

ورونیکا شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

کاش رسم زندگی کردن را می آموختیم از هم نه رسم زنده ماندن های مضحک و پوچ را....

بله درسته.

h_130 شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ق.ظ http://zard.myblog.ir

خیلی وقته واسه کسی کامنت نذاشتم
(به جز مواردی خاص)
صفحه کامنتینگ شما هم شده یه پا چتروم!!!

حمیده یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

ناامیدی هم یه جور از دست دادن خوده پس ..........
از دست دادن خود منظور کدوم بعده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ورونیکا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ

با کدوم یه چیز؟!

ذات اقدس همایونی چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ب.ظ http://badbaz.blogfa.com/

نمی دانیم که این چه زندگی است که این درباریان برای ما درست کرده اند ... مثلا پزشک مخصوص مایید ... کجایید آخر ... چرا در قصرتان نیستید ... انگار نه انگار که ما برونشیت گرفته ایم ... باید از بلاد افرنسیه و انگلیز طبیب بیاوریم آخر ...
اف بر این روزگار غدار ... می گوییم جلادان همایونی بیایند تا حالتان را بیاورند سر جایش که دیگر ناپدید نشوید بی خبر!

م . پسرخاله جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام
آیه 165: و اوست خدائی که شما را در زمین جانشین ( گذشتگان ) مقررداشت و رتبه برخی از شما را بربرخی دیگر بالاتر قرارداد تا شما رادر این تفاوت رتبه ها بیازماید
وبلاگ حبل المتین به روز است ...http://shajareh.blogfa.com/

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ق.ظ

ایول!

من خودمُ از دست دادم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد